Subject: Fwd: Sanktsioonid VF suhtes
From: Advokaadibüroo Vindex | Jevgeni Tverdohlebov <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 16:01:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

palun vastata päringule teenuse osutamise kohta, vt allpool.

Ette tänades

Jevgeni Tverdohlebov

vandeadvokaat

-------- Forwarded Message -------- 
Subject: 	RE: Sanktsioonid VF suhtesDate: 
Wed, 7 Aug 2024 09:46:30 +0000From: 
RAB sanctions CTF  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>To: 
Jevgeni Tverdohlebov  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Tere

Täname Teid alloleva päringu eest.

Teavitame, et RAB vastab rahvusvahelise finantssanktsiooniga seotud 
päringutele ning annab haldusakte ja teeb toiminguid vaid oma pädevuse 
raames, mis tulenevad rahvusvahelise sanktsiooniseaduse (RSanS) § 11 lg-st 2 
ja lg 3 p-st 3.

Oma päringus ei ole Te välja toonud ei osapooli ega muid seotud üksikasju, 
mistõttu ei saa RAB siinkohal finantssanktsiooni kohaldamise olukorda 
hinnata.

Antud juhul puudutab Teie küsimus teenuse osutamist ja RAB ei ole pädevaks 
asutuseks teenuse osutamist tagasisidestama. Eeltoodust tulenevalt soovitame 
pöörduda teise pädeva asutuse poole, milleks on Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium.

Lugupidamisega

Rahapesu Andmebüroo | Estonian Financial Intelligence Unit
Tel +372 696 0500 | Pronksi 12, Tallinn |  <https://www.fiu.ee/> www.fiu.ee

From: Jevgeni Tverdohlebov  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 12:08 PM
To: RAB rahapesu  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: Fwd: Sanktsioonid VF suhtes

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Paluks teie seisukohta, kas tohin õigusteenust osutada.

Eesti äriühing pöördus VF arbitraazi rahalise nõudega VF äriühingu vastu. 
Kostja esitas rahalise nõudega vastuhagi, mis sai rahuldatud.

Kostja tahab pöörduda Eesti advokaadi abil Eesti kohtutäituri poole või 
lahendi täidetavaks tunnistamise avaldusega Eesti kohtusse.

Kas tohin osutada VF äriühingule sellist õigusteenust?

Ette tänades

Jevgeni Tverdohlebov

vandeadvokaat

sent from mobile (shortened version)

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.